جهاد اسلامی: کرانه باختری تبدیل به انبار باروت شده است-راهبرد معاصر

جهاد اسلامی: کرانه باختری تبدیل به انبار باروت شده است

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از کرانه باختری وحشت داشته و این منطقه را خطری برای پروژه‌های اشغالگرانه خود می‌داند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 13
کد خبر: ۲۱۳۲۹۳

به گزارش راهبرد معاصر، شیخ «علی ابوشاهین» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با شبکه فلسطین الیوم تاکید کرد: آنچه که امروز در غزه رخ می‌دهد بیانگر سیاست‌های دوگانه آمریکا و کشورهای غربی است به طوری که غرب وحشی تمام قد از اسرائیل حمایت می‌کند تا کنترل منطقه را به دست بگیرد.

 

وی در ادامه افزود: اتحادیه عرب باید منحل شود چرا که نتوانسته یک موضع واقعی اتخاذ کرده و کمترین حد از خواسته‌های ملت فلسطین را که در معرض حملات وحشیانه اسرائیل در غزه قرار گرفته است، برآورده کند.

 

ابوشاهین تصریح کرد: آمریکا فکر می‌کند می‌تواند اراده ملت فلسطین را از طریق باز گذاشتن دست اسرائیل برای ارتکاب جنایات گسترده و نسل کشی از بین ببرد اما در توهم به سر می‌برد.

 

وی اضافه کرد: اشغالگران صهیونیست احساس می‌کنند که کرانه باختری تبدیل به انبار باروت شده و خطر واقعی برای پروژه‌های صهیونیستی به شمار می‌رود به همین دلیل روزانه تعداد زیادی از فلسطینی‌ها را بازداشت کرده و آنها را به شهادت می‌رساند.

 

در حال حاضر ارتش رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند به صورت روزانه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و با گسترش ترس و وحشت در میان ساکنان این منطقه و بازداشت تعداد زیادی از فلسطینی‌ها مانع از شعله ور شدن اوضاع در کرانه باختری شود./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده